JAZZ Restaurant - systém pro provoz restaurace
Produkt pokrývá většinu činností vztahujících se k provozu restaurace, je určen pro různé typy restauračních provozů.
Spolupráce se systémem POHODA
- Platforma POHODA
- spolupracuje s POHODOU ve variantě MDB, SQL, E1
- výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.
- Použité agendy POHODA
- Adresář, Sklady, Prodejky, Vydané faktury, Výdejky, Výroba
- Hlavní přínos pro uživatele
- možnost přímého zpracování účetnictví v návaznosti na skladovou evidenci a tržby z restauračního provozu
- využití komplexních schopností systému Pohoda pro tisk sestav včetně tvorby sestav uživatelských
- Cena řešení
- od 9.000,- do 20.250,- dle varianty
Základní vlastnosti
- EET
- modul je připraven na elektronickou evidenci tržeb finanční správy
- Skladová agenda
- umožňuje příjem a výdej zásob a surovin
- obsahuje agendu pro definici receptur pro jednotlivé pokrmy
- umožňuje provádět výrobu pokrmů se všemi důsledky pro skladovou evidenci (vyskladnění položek receptury a naskladnění pokrmů)
- Agenda restauračních účtů
- obsahuje agendu restauračních účtů optimalizovanou pro práci s dotykovým displejem
- zadávání pokrmů číselnými kódy s pomocí klávesnice
- zadávání pokrmů sejmutím čárového kódu s pomocí čtečky
- podpora vkládání příloh k pokrmům
- podpora práce s "dětskou porcí" u pokrmu, definice její procentuální slevy z ceny plné porce
- podpora tisku objednávek (bonů) na tiskárně v kuchyni (max. 3 tiskárny, například tisk objednávek jídel v kuchyni, nápojů na baru, ...)
- podpora rozdělení případně sloučení restauračních účtů, převod položek mezi účty
- podpora platby účtu v cizí měně
- obsahuje "degustační účty" pro vedení konzumace majitele nebo personálu
- podpora změny cenové hladiny při uzavírání účtu pro vybrané zákazníky
- podpora udělení individuální slevy v procentech (nebo absolutní) na danou položku restauračního účtu
- podpora použití uživatelsky definovatelné grafické mapy stolů při založení nového účtu. Pro větší provozovny má mapa možnost segmentace na jednotlivé části provozovny (restaurace, jídelna, zahrádka, sklípek, salónek, ...)
- uživatelsky definovaná velikost tlačítek pro práci s dotykovým displejem
- Sestavy
- obsahuje mnoho tiskových sestav pro odvod tržby, inventarizaci a analýzu prodeje
- možnost uživatelských úprav tiskové sestavy pro paragon
- možnost uživatelských úprav tiskové sestavy bonů pro kuchyňskou tiskárnu
- Zabezpečení aplikace
- volitelné přihlašování personálu z klávesnice heslem
- volitelné přihlašování a odhlašování personálu magnetickou kartou nebo kartou s čárovým kódem
- volitelné automatické odhlašování personálu při nečinnosti
- nastavitelné omezení přístupu k funkcím programu pro každého uživatele
- volitelný časový zámek na položky vložené položky do restauračního účtu (po určité době od vložení je může smazat pouze administrátor)
- volitelné zaznamenávání operací mazání
- volitelné zaznamenávání operací týkajících se denní uzávěrky
- Agenda zákaznických účtů
- vedení "kreditních zákaznických účtů" pro stálé nebo VIP zákazníky
- vedení "slevových zákaznických účtů" pro stálé nebo VIP zákazníky
- vedení "bonusového programu" pro zákazníky
- identifikace zákazníka číslem, kartou s čárovým kódem nebo magnetickou kartou
- Rezervační agendy
- agenda rezervace stolů včetně grafického znázornění ve formě štaflí
- agenda rezervace ostatních zařízení (salónky, kulečník, bowling, …) včetně grafického znázornění ve formě štaflí
- Mobilní zařízení
- možnost provozu aplikace na tabletu v terminálovém módu (RDP)
- Ostatní vlastnosti
- aplikace může obsahovat několik stanic (pokladních míst), které můžou mezi sebou sdílet restaurační účty
- obsahuje agendu Předávací inventura (zrcadlo, hárek) pro předání skladu při změně směny
- spolupráce se systémem Jazz Hotel ve smyslu převodu restauračních účtů na účet hotelový
Detailní informace
Podrobnější popis vybraných částí programu se nachází zde.
Reference
Vybrané referenční instalace programu jsou uvedeny zde.
Podporovaný hardware
- Pokladna
- standardní PC s předinstalovaným OS Windows (Windows 10, Windows 8/8.1, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows Server 2012, 2008, 2003)
- speciální POS systém (PC s integrovaným dotykovým displejem) s OS Windows
- Displej
- jakýkoliv dotykový displej, doporučen je displej vhodný do restauračního provozu, minimální velikost 15", min. rozlišení 1024*768
- v případě obsluhy systému klávesnicí a myší postačuje libovolný monitor nebo displej, minimální velikost 15", min. rozlišení 1024*768
- Tiskárna
- jakákoliv termální případně jehličková paragonová tiskárna (ideálně s šířkou papíru 80 mm)
- pro tisk faktur libovolná laserová nebo inkoustová tiskárna
- Pokladní zásuvka
- jakákoliv pokladní zásuvka, připojená k paragonové tiskárně
- Čtečka čárového kódu
- jakákoliv čtečka, připojená přes sériové rozhraní (COM, RS-232) nebo přes USB (vhodné nejsou čtečky, které emulují klávesnici)
- Čtečka magnetických karet
- čtečka magnetických karet 125KHz, připojená přes sériové rozhraní (COM, RS-232) nebo přes USB (např PROMAG)
- Zákaznický displej
- jakýkoliv kompatibilní s komunikačním protokolem DSP800 (případně Virtuos FL-2024/Firich/CD 5220 kompatibilní)
- Mobilní zařízení
- tablet s OS Windows 10 nebo Windows 8.1 (velikost obrazovky 8") v provozu přes RDP a Wi-Fi síť